Η Αλληλεγγύη προϋποθέτει την ισότητα και την αμοιβαία προσφορά
Σε αντίθεση με τη φιλανθρωπία που εμπεριέχει ιεραρχικές σχέσεις μεταξύ των μερών, η αλληλεγγύη βασίζεται στην αναγνώριση της ισοτιμίας και στην αμοιβαιότητα.
Σε αντίθεση με τη φιλανθρωπία που εμπεριέχει ιεραρχικές σχέσεις μεταξύ των μερών, η αλληλεγγύη βασίζεται στην αναγνώριση της ισοτιμίας και στην αμοιβαιότητα.
Το «ΜΑζΙ», που γεννήθηκε μέσα από τα κινήματα αλληλεγγύης που λειτούργησαν τόσο εντός της Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης, τοποθετεί την αλληλεγγύη στα θεμέλια της λειτουργίας και των δράσεών του.
Η ίδια η συνθήκη της ύπαρξής του έχει αυτή την ιδιαιτερότητα: πλάι στο δίκτυο των συνεταιριζόμενων παραγωγών, λειτουργεί ένα δίκτυο αλληλέγγυων και ενεργών καταναλωτών, συλλογικοτήτων ή προσώπων που αναλαμβάνουν να “τρέξουν” στις πόλεις και τις χώρες τους τις καμπάνιες μας και να προωθήσουν τα προϊόντα μας.
Δεν σταματάμε όμως εδώ, απολαμβάνοντας την αλληλεγγύη σε αυτή τη μορφή της, το «ΜΑζΙ» προσφέρει επίσης έμπρακτα και σε σταθερή βάση αλληλεγγύη σε δομές που επιλέγουν οι συλλογικότητες που το αποτελούν. Κατά την πενταετή αδιάκοπη και αναπτυσσόμενη δράση μας, πάνω από 100.000 ευρώ έχουν δοθεί σε κοινωνικά ιατρεία, δομές αλληλεγγύης για πρόσφυγες και μετανάστες, κοινωνικά στέκια κ.ά.
Αυτή η προσφορά είναι ενταγμένη, με διαφάνεια, στην τιμή του ελαιόλαδου «ΜΑζΙ» και το γνωρίζουν τόσο οι συλλογικότητες που μας στηρίζουν, όσο και οι καταναλωτές: για κάθε λίτρο ελαιόλαδου που πωλείται, ένα ευρώ –αυτό που αποκαλούμε «ευρώ της αλληλεγγύης»– διατίθεται σε δομές και δράσεις που έχουν ανάγκη τη δική μας στήριξη.
Αυτή η προσφορά είναι ενταγμένη, με διαφάνεια, στην τιμή του ελαιόλαδου «ΜΑζΙ» και το γνωρίζουν τόσο οι συλλογικότητες που μας στηρίζουν, όσο και οι καταναλωτές: για κάθε λίτρο ελαιόλαδου που πωλείται, ένα ευρώ –αυτό που αποκαλούμε «ευρώ της αλληλεγγύης»– διατίθεται σε δομές και δράσεις που έχουν ανάγκη τη δική μας στήριξη.
Ακόμη εκείνοι που απλώς αγοράζουν το ελαιόλαδο «ΜΑζΙ», για την εξαιρετική του ποιότητα και την προσιτή τιμή του, γνωρίζουν ότι μέρος των χρημάτων τους κατευθύνεται για τη στήριξη κοινωνικών δομών και δράσεων, και αυτό τους καθιστά πιο συνειδητούς καταναλωτές αλλά και ενεργούς και αλληλέγγυους πολίτες.